10-19-2011, 09:00 AM
|
|
|
|
|
|
لوني المفضل
Deeppink
|
|
رقم العضوية : 3 |
|
تاريخ التسجيل : Jul 2011 |
|
فترة الأقامة : 5453 يوم |
|
أخر زيارة : 01-04-2018 (04:20 PM) |
|
العمر : 33 |
|
الإقامة : قلب حبيبى |
|
المشاركات :
2,098 [
+
]
|
|
التقييم :
10 |
|
بيانات اضافيه [
+
] |
|
|
|

هتعمل ايه لو نمت يوم وصحيت ...بصيت
وشوفت نفسك فى المرايا بكيت
جواك سؤال تصرخ تقول انا مين ... انا مين
انا زى ما انا ولا اتقسمت اتنين
وبعدين قول ياللى فى المرايا
فهمنى ايه الحكاية فرحان ... تعبان ... مرتاح
لما حاجات كتير ف حياتنا اتسببت فى حيرتنا
وادينا عايشين راضيين ... جايين ورايحين
هتعمل ايه لو نمت يوم وصحيت ... ولاقيت
اقرب ماليك فى الدنيا مش حواليك
هوه انت مين اللى عمل كدا فيك ... كدا فيك
مش انت ولا فى حد غمى عينيك
وبعدين قول ياللى فى المرايا
فهمنى ايه الحكاية فرحان ... تعبان ... مرتاح
لما حاجات كتير ف حياتنا اتسببت فى حيرتنا
وادينا عايشين راضيين ... جايين ورايحين
|