|
|
|
#1
|
||||||||||||
|
||||||||||||
![]() هتعمل ايه لو نمت يوم وصحيت ...بصيت وشوفت نفسك فى المرايا بكيت جواك سؤال تصرخ تقول انا مين ... انا مين انا زى ما انا ولا اتقسمت اتنين وبعدين قول ياللى فى المرايا فهمنى ايه الحكاية فرحان ... تعبان ... مرتاح لما حاجات كتير ف حياتنا اتسببت فى حيرتنا وادينا عايشين راضيين ... جايين ورايحين هتعمل ايه لو نمت يوم وصحيت ... ولاقيت اقرب ماليك فى الدنيا مش حواليك هوه انت مين اللى عمل كدا فيك ... كدا فيك مش انت ولا فى حد غمى عينيك وبعدين قول ياللى فى المرايا فهمنى ايه الحكاية فرحان ... تعبان ... مرتاح لما حاجات كتير ف حياتنا اتسببت فى حيرتنا وادينا عايشين راضيين ... جايين ورايحين
الموضوع الأصلي :
لانى عاشقة حرة كالامواج لايستطيع احد استعيابى
-||-
المصدر :
منتديات حبة حب
-||-
الكاتب :
غربة المشاعر
|
![]() |
| مواقع النشر (المفضلة) |
| الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1) | |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|